Peppar med 80tals hits

Yes jag har verkligen laddat upp för ikväll nu! Har satt igång 100 hits of the 80's på Spotify, måste ju komma i stämning med min joggingdress :P Har vart till Byske och hämtat en krustång också!
Har fan gått in helhjärtat för det här, har till ochmed piercat mig :P Visserligen i örat, men bara för att jag skulle kunna ha många fula örhängen ikväll :P

Nu kommer jag också få leva fattigt nästa månad. November har inte ens börjat och redan sinar pengar på kontot men vafan, det löser sig! Får jag ha kul i helgen och när vi har klassfest så då är det värt att sitta hemma, finns ju ändå massor att göra här :)


Dock är jag sjukt trött. Somnade vid halv 3 inatt, vaknade typ halv 9. Gick inte somna om. Va i stan igår och skrattade så tårarna bara sprutade. Vi spelade ett spel, minns inte vad det hette, men man har ett hemligt ord som dom andra ska försöka lista ut, samtidigt så får alla en massa olika tvång :P

Typ Jonas som skulle prata bäbisspråk och alltid säga ett svärord när han pratat klart :P HAha va helt galet!

Nä nu ska jag väl börja göra mig klar, eller sova en stund :)
Ta det lungt ikväll allihopen och trevlig halloween!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0