Shit pommesfrites

Det är fredakväll och jag är hemma. Har tillochmed läst lite ur Jerry Lee Lewis biografi. Orkar inte ens skriva om dagen, efter middagen sov jag iaf mellan 17 - 20 och ändå är jag skittrött nu också.

Det känns otroligt skönt att vara hemma för en gångs skull. Bilen har ändå åkt iväg på renovering så jag får mig ingenstans, eller jo om jag lånar pappas bil men nä, käntes drygt :) Ska nog borsta tänderna strax och krypa isäng, lär somna tidigt.

Kan iallafall rekomendera Oboy med Daim. När man drucke upp Oboyen brukar det ju alltid bli kvar ett tjockare lager på botten, men nu va det lagret full med Daim bitar. Mums!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är gott med oboy. :D

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-16 @ 15:11:13
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0