Tänka se

Jag fick ju lite respons på mitt inlägg med frågan om vem som läste bloggen. Bra jobbat!

Tänkte fira det med att berätta nå supermega fränt men då är ju mitt liv inte så supermegafränt så de sket sig. Heh. Idag har jag bara stått ute och frusse. Frusse palten igen. Imorrn är det teori helaaaa dan. Scanlaser kommer och ska visa nått golijox och sen kommer en revisor. Fräsigt.

Sista xenon kitet kom idag också tjoho, synd att ja fattar noll och inte kan sätta dit det. Får väl gulla in mig hos nån eller vänta till helgen då broder återkommer.

HAHA har hittat en ringsignal som Hasse blir helt cp av. Tror det är för att slutet låter som en katt. Han ser skitskum ut när man her på den :P

Sen hade jag nog inte mer på hjärtat. HEJDÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0