Vad göra

Ja, det är ju frågan. Känns som att jag vill göra nåt. Fast det har jag redan gjort ändå. Har rotat igenom hela huset efter en fuljävla mössa utan att hitta nåt. Jag tycks mig minnas att det ska finnas kvar gamla mössor än men gud vet var..? Hittade iallafall en del potentiella kläder till halloween, lär ju bli maskerad nånstans, om int annnat så brukar det väl vara på klubben. Tänka sig att jag förhudligen måste åt stan för att köpa mig den fulaste mössan jag hittar. Använder en just nu som jag hade i mellanstadiet men den kliar i pannan hela tiden.


Som sagt så vill jag göra nått men är ändå för slö. För tidigt att sova för inatt, för sent för att sova middag. Måste iofs göra matlåda, det kändes ungefär lika kul som att sälja mitt högra ben.

Bella ringde just och sa att hon bjöd på morotskaka i stan.. Gööh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0