Vafan

Jag har nu varit vaken i 7 timmar, på en lörda?! Men det kan ju ha nått att göra med att jag sov som fan igår. Eftersom de inte va nå bra på tv imorse försökte jag busa med gammkatten. Gick dåligt, han va slö och trög. Tur han är söt iallafall :)

Som sagt så va vi på visning av Liebherr igår, haha fyfan va fula hjullastare! Men grävmaskinerna va tokfina :) Jag och Sarah gick runt i tälten och snodde allt vi kom över, godis, pennor, kåsor, bilskrapor osv. Gratis är gott! Efter det så skiljdes klassen åt. Jag, läraren Erling och Johan for till Ica i Kåge. Johan skulle hämta ut ett paket och Erling skulle handla. Det sluta med att jag och Erling gick en tipsrunda därinne hahahaa. Kändes jävligt skumt, men vafan :P

Följde med broder till stan idag och lämnade sen av han och Jens vid garaget. Fick inte ens komma in och skåda min bil för det skulle vara en överasskning. Kanske sitter en V8 i den imorrn? ;) Eller ikväll elller när den nu blir klar.


Jag och pappa har sutte och kollat igenom en massa gamla bilder från 40-60talet. Så mysiga, så fina. Så vackra mina farföräldrar va och även mina fastrar och såklart min pappa! Fast han va mest söt :P Speciellt ett kort där han försöker blåsa ut dom elektriska ljusen i julgranen hihi :) Näe allt va så vackert. Eva Eastwood - Farfars 50tal. Fin låt, lägger in den här nedanför.

 

Så nu är ju frågan va man ska hitta på resten av dagen. Staffan va hit och fixade igång Dreamboxen och jag fattar nüll. Men nån dag kanske man lär sig..

Är hungrig!

 

Hehe kanske ser ut såhär när ja får igen bilen me en kompressor som stick upp

genom huven ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0