Åååh Brolle

Jaa jag fick ju faktiskt träffa han idag! Väldans slump! Erling prata imorse om att det ringde en och ville ha två lyft gjort i sin stuga, flytta på badtunnor. Tänkte inte mer på det tills han sa att de va en Brolle som ringd.

Åhåhåååå börja jag säga, ååå Brolle osv. Men eftersom jag redan hade jobb hela dagen så skulle det säkert bli Koch som fick fara tänkte jag, för jag gjorde ett dike på ett annat ställe.

MENSI inte det! Jag fick följa med Erling efter lunchen :) :) Dock sluta det med att Erling lyfte för att det va verkligen superjättemupp knepigt att få sig in på gården hans. Träd, betonggrunkor, altaner och gud vet vad som va ivägen. Men är inte varje dag man åker traktor och har Brolle på gafflarna! :D

Hahahaaa :P Vi skaka hand två gånger, jag är nööööööjd :)



SJÄLVKLART bildbevis! :P

Kommentarer
Postat av: Miia

Nämensisådärja!!!!! "Halva inne"....... :-))

2010-09-29 @ 21:35:32
Postat av: Johanna

ojojoj;P Inte tookigt!

2010-09-30 @ 13:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0