Blöh

Nu har jag då fått i några liter glykol och med tanke på att jag hade typ noll glykol innan så kan det ju inte va sämre iaf. Det klarade -8 innan, ska kolla imorrn i garaget hur mycke den klara nu :)

Skönt att jag är trött nu. Blir nog lite fika sen sängen och jag har ju liiite sovmorgon imorrn. Behöver inte vara på tomten föränn halv 9. Great!

Visst är det förbannat att de inte finns en ficklampa eller platt mejsel i huset..? Blir ju galen av att springa runt och leta saker. Det är så med vårat garage att det mesta finns där, men ingen vet var. Skulle nog haft sig en rejäl genomgång.


Äe nu ska jag gå och se om jag måste kicka katta i röva en gång till, om han snott mina räkor...



Kommentarer
Postat av: Elina

Man tackar ! :)

2010-09-28 @ 16:32:51
URL: http://blow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0