Brööööl

Idag har jag inte rört mig många meter.

I lördags blev det spel med trevligt folk hos Peji sen vidare till Pentagon där Sarah hade fest. Det blev en väldigt lyckad och bra kväll, tack allihopen!

Igår såg vi film på Badstigen och sen när jag for hem och skulle sova kom allt helvete. Feber, frysa, svettas, inte kunna sova, hosta och snuva.

Jag for till Skogsägarna imorse iallafall, börjar ju praktikten idag. Men Andreas undrade hur det stod till för jag såg nog inte fräsch ut nånstans :P Han tyckte jag skulle fara hem och det gjorde jag. Så jag har legat i sängen hela dagen, halvsovit. Därför har jag inte rört mig många meter idag :P

Mår lite bättre nu iallafall, det är ju bra.

Nu ska jag väl fortsätta se film och hoppas det är bättre imorrn. Har nyss upptäckt att jag fått Canal+ kanaler på mitt rum, de är ju bra skit :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0