Finally

Idag har jag äntligen köpt mig en skinnjacka. Har jagat den i flera år och igentligen har jag ingen budget till den men vafan! Får väl leva lite snålt sen så det löser sig.

Jag och Bellsan har vart på vattengympa också. Så jävla skönt, känner redan nu träningsvärken komma krypandes. Nu är det färdigsupet. Ska ändra på mycke i mitt liv, ta tag i saker jag skjutit upp osv. Kommer nog bli bra det här! Jag och Bella va ändå rätt flitigt på vattengympa förr, synd bara att det ska va så snuskigt dyrt. Men nån gång kan man väl unna sig det.
Bellsan ♥ Jag har många bra vänner men absolut en bästa vän. Nu har vi känt varandra i 10 år och många år till lär det nog bli!

Nu känner jag sömnen komma. Ska göra en infiltration imorrn, yeey :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

De är bra Åsa, du förtjänar att unna dig saker ibland!:D

2010-09-07 @ 22:43:36
Postat av: Elina

Men kan man inte ha egen vattengympa då när man lärt sig alla övningar åde, Bara fara på badhuset med nån kompis och sätta igång :D Folk skulle kanske glo endel men då blir de inte dyrt iaf :D !

2010-09-08 @ 13:10:34
URL: http://blow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0