General Long

Jopp när jag kom på kiosken undrade Nicke om jag inte ville pröva generals nyaste. Det är som vanlig portion, fast dom är längre :P Är 24g som vanligt. Känns lite som att sitta och ha en räka under läppen, för det har man ju rätt ofta.


And I got news for you!
Brolle Jr va in och hyrde en film för en månad sen på kiosken som han har slarvart bort...
Hähä har blive lite Brolle kär sen jag faktiskt träffade han på kiosken för några månader sen. Såklart såg jag skitrisig ut. Men nu har jag iallafall ett ämne jag kan prata med han om jag skulle få chansen hehe..

Pappa berätta att det är han som har planerat ut marken till hans stuga i Gullsand. Det är ju lite kul. Inte för att han lär bry sig men :P

Nu måst jag ut i garaget. Nöff


Min egna film med bilder från Power Meet 07! :)
När vi va ner me långmercan och blev bogserade av polisen till biltema :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0