Gud för jävla bannat

Nu är ja så arg.

Jag ser valvakan. ALLA partier fullkomligt bara spy galla över att SD kommer att komma in nu. Alla pariter säger påstår (med andra ord) att man är en nazist/rasist om man röstat på dom..


HALLÅ?! Ringer det en klocka nånstans att TROTS alla jävla påhopp till svenska folket att man INTE ska rösta på dom, att då röstar man på hat osv, att gör man de så är man fan rasist, kanske att de inte har bitit på svenska folket? Dom är så jävla rädd att ett nytt parti ska komma in, och de kommer dom göra nu!

Va fan va de ja lästa idag i Expressen. Ny omröstning? Näe folket har röstat och LEV MED DET!!!

Förbannat, sluta säg att man är jävla främlingsfientlig!
Tror dom har misslyckats med att smutskasta SD ändå när 75% av min närmsta vänkrets röstar samma som mig.

De är ju helt sjuk. Varenda svensk medborgare har rätt till sin röst, och bara för att man röstar på ett parti som inte vill ha massinvandring, utan vänja om dom som är här och ta hand om dom, så är man fan inte rasist.

De sug att man läser i Expressen att man är fan rasist om man röstar på dom, för man rösta på hatet. Alla har rätt till sin åsikt, ingen ska bestämma över va ja tycker.

Lev me det för satan....

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag börjar fan må illa!

2010-09-19 @ 23:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0