Hardcore

Igår tog min praktik slut, de suger. Råka klyva en stock på mitten me gafflarna. Måste sitta lite krokigt för att se hur jag tiltat gaffeln och beslöt mig en gång för att inte göra det och då klöv jag stocken haha. Ropade till Greger och sa vad jag gjort. Då sa han att jag skulle köra upp med stocken till Flodin och berätta vad jag gjort haha :P

Riktigt trevligt och bra ställe, är dö nöjd med mina två veckor!


Sen igår kväll va jag halv slö. Blev tacos till midda. Eller ska väl kanske säga smältost me tacos haha ;)

Vid 9 kom Robin och plocka upp mig. Vi fundera i hundra år va vi skulle göra sen for vi till Pite iallafall. Hälsade på min kusin och kusinbarn. Vi hade bara tänkt vara där en stund men det blev lite längre så vi blev som förslöade. Kollade utelivet i Pite, de va typ dött. Några enstaka fulla fjortisar.

Innan vi skulle hem så for vi och körde 5 varv i Pites nyaste rondell, som fick asfalt igår, eller förrgår :P
Sen bar det av hemåt, va skönt att komma hem och sova!

Idag vet jag inte vad som sker. Är sugen på att banka bajsen ur 34 gåshästar.
Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0