Huga

Det blir sängen alldeles strax, det är säkert!

Man blir ju fan smal av att köra traktor, haha. Nämen jag har faktiskt träningsvärk i magen, inte för att jag är direkt aktiv men jag sitter och spänner mig hela dagarna i hytten. Allt är ju så nytt och spännande!

Spec idag då man bröt alla regler. Man ska aldrig bära sin last högt, och definitivt inte vrida midjan fullt åt nått håll, då är tipprisken stor, men när man kör timmer gör man båda sakerna, för det är det enda som funkar.

Nu är ju visserligen dom maskinerna större än dom på skolan och stabilare, men ändå. Men L150n kändes ändå mycket bättre än L120n, då gick det rätt bra. Sen åkte jag med Jonas i höglyften på morron, satan vilket as. Tar ju ett helt timmerlass från en bil i ett svep, om man vill iallafall.

Är jävligt nöjd med min praktik då jag fått variera mig så mycket.


Ikväll hade jag tänkt vara hemma och sova men då sa Elin att hon hade garderobsrensning så jag rejsa till stan och fick me nå klea! Perfekt när man är fattig student ;) Sen koppla jag in hennes trådlösa modem, fick ringa till mitt gamla jobb (Com hem supporten) och det kändes ovanligt :P Efter några om och men fick jag det att funka iaf :)

Skitsamma, nu blir det snabbkoll på datorn sen zzzooovaaaaa. Hatar förmiddagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0