Jajust

Så va den här helgen över. Har haft mycket trevligt. I fredags blev det bestämt att det blir fjällen över nyårs. Vilka kloka beslut man tar efter lite alkohol men det blir nog bra! Har aldrig vart där över nyårs så det blir nog grejor.

Igår blev det bio med Elin och Petra, vi såg I rymden finns inga känslor, haha vilken bra film :P
Sen åkte vi runt ett tag i Petras bil, då hittade jag mig en ny bra låt. Jag längtar till den dagen jag har råd att sätta in bättre ljud i bilen, har ju inte direkt nått att hurra över just nu :P

Kesha - Take it off

 

Blev en tidig kväll igår, sov väl drygt 12 timmar inatt :) Idag har jag vart och röstat så va de bortgjort iallafall.

Imorrn blir det sågen i Ostvik igen, men ons-fre blir det nog Kåge istället :)

 

På tal om bananer så bajsa jag frön idag, för jag åt en jätte fröig macka igår hehe.. Bra att veta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0