Jojjojojojoo

Gick bättre att köra idag iaf, blev grävare halva dan å sen traktor. Nu börjar det lika nått därute iaf.
Har nyss duschat. Fy fan vilket skitgöra. Kallt å jävligt å sen fick ja schampo eller nå i käften, eller så va de nå smuts sen idag som rann ner. Om man int va så illa tvungen att duscha skull ja aldrig görne :P

Nog om mitt dusch hat, nu ska jag torka och göra mig klar för att fara till stan. Sminka mig så man ser ut som en människa tillochmed. Ska till Bellsan och sen kommer nog Jenka och då blir det Cannibal! The musical. Den filmen ger verkligen många bra minnen :) Jenka den jäveln flyttar ju utomlands snart så jag hoppas han kommer ikväll.
Nåväl, käft nu sen adjö.

All we hear is radio gagaaaaaa :)



Cannibal! The Musical är en splatter-musikal gjord i ett hejdlöst tempo och späckad med Parker/Stones mycket karakteristiska burleska humor. Filmen är en budgetproduktion gjord flera år innan duons genombrott med South Park och är otroligt nog (extremt löst) baserad på verkliga händelser runt den amerikanske kannibalen Alferd Packer. Utgiven av splatterfilmbolaget Troma Enterprise 1996.

 

Följ med den hurtige kannibalen Alfred Packer och en grupp intet ont anande guldgrävar pionjärer in i Colorados klippiga berg. Allt fluter på i godan ro till Packer blir hungrig? Med en till synes omättlig aptit börjar han kalasa på sina följeslagare medans han glatt sjunger sina förfäders gamla visor.

Missa inte denna fantastiska och faktiskt verklighetsbaserade (fritt tolkat) totalt vansinniga splatterrulle! Filmen försöker lösa den stora gåtan från 1874: Vem åt vem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0