Minnet är bra men kort

Tänk alla dom här misstagen som man gör om och om igen. Tex att man ska inte hälla i sig massa Oboy innan man ska sova för då kommer man nästan pissa ner sig innan man fått sig på toa på morron.
Eller i mitt fall, duscha sent på kvällen för då blir jag pigg.
Likförbannat gör man om dom hela tin!


Inatt hade jag en mupp natt. Det va längesen nu, men så var det dags igen. Jag vaknar men är ändå i nått slags sömn tillstånd. Får för mig att det är folk i mitt rum. Kan inte riktigt greppa att det inte är på riktigt. Vet inte riktigt hur jag ska förklara..

Iallafall så är det folk i mitt rum. Inatt sovde jag inte i nån tshirt så jag kommer ihåg hur jag nästan smög under täcket och nästan ner på golvet för att hämta en tröja. Man kan ju inte vara naken när det är folk i rummet! Så jag vaknade med min jobb munk tröja på mig haha, för jag lyckades somna om ändå.

Hatar när det händer, är så drygt, man är så trög :P

Mötte polisen i Kåge, wtf? Fast sen kom jag på att det har vart massa slagsmål och sönderslagna val affischer. Det va tillochmed me på tv, vafan ha dom inge vettigare att prata om? Sånt händer ju inför varje val.

Nu ska jag iaf duscha och lyssna på Mammas nya kille :)


Flames på traktorn heheheheee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0