Näe

De blev int alls nå Cannibal igår för vars Jenka tog vägen, de vette gudarna? Ringde åt han och smsade men han svara int. Gissar på att han drack öl, så tack för den, kul att du ville umgås.

Så jag och Bella sura ihop lite men sen for vi på söder och tanka och sen på Hemmakväll och köpte gotte. Vi köpte ingen dricka för att om man dricker vatten när man äter godis så jämnar det väl ut sig, eller hur? ;)
Hem till Bella igen och trycka ananas paj med vaniljvisp och sen såg vi Bernard och Bianca i Australien. Nostalgi på hög nivå! Sen tog vi hem andra go filmer och jag tog hem några jag vill se också, som jag förmodligen aldrig kommer att se men bara känner att jag måste ha :P

Kan ju komma nått tillfälle nångång som man ser dom senare.

Idag på skolan så hade vi Tysta Leken. Koch klara 6 minuter sen va han tvungen prata hahahaa :P Vi har haft riktigt skoj den här veckan :) Fick backa idag me L60 på världens knepigaste ställe, blev fan svettigt där ett tag.. Kört lite granulering och kört med en jävla padda som vägde 500kg. Hade lite problem ibland att hålla koll på den :P

Sen stötte jag på en civilsnut idag som körde Renualt? Wtf?
Han hade stoppa en bil under viadukten där jag bor och hade blåljus på. Tur att han då redan stoppat en bil, för han glodde bra och länge efter mig. Kan bero på att jag va utan bälte och att min regplåt fram int alls syns.

Aja i helgen är det iallafall klassfest, det kommer bli grejor det! :) Ska ta det piano är planen men mina planer brukar ha en tendens att spricka :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0