Pjuh

Ha vare en dryg dag.

Före lunch har jag:
Lastat några pallar på en lastbil
Petat strön på marken me gafflarna
Jagat duvor med traktorn
Letat döda fåglar att peta på med gafflarna
Tömt en binge

Sen har jag åkt runt runt runt mellan det där. Har vart problem typ överallt på stället idag så det har rent int funnes nått för mig att göra. Såg jag har åkt runt och glott.

Efter lunch har jag:

Gjort en fin hög av ett flislass som kom
Lyft bort en stor grunka
Jävlats med några paket.

Däremellan har jag stått still :( När jag kom från lunchen hade den börjat läka hydraulolja i midjan igen. Andra gången den här veckan och den va ändå på service igår. Måste vara nått galet. Fick då lämna över traktorn vid 3 till nån Swecon gubbe som kom.

Så inte har det blive mycke gjort idag, men så blir det ju ibland. Kommer vara några dagar i Kåge till veckan också :)

Ikväll är jag bjuden på både grillfest och spel kväll, dock på olika ställen, känns lite dåligt! Vet inte hur jag ska göra. Sen är jag ändå sugen på att vara hemma, huvudvärken har komme. Får se vad som sker.


Lastade den här bilen idag, den va trevlig att titta på :)



Kommentarer
Postat av: Alice

Sv: hahaha oom han är! :D

För övrigt diggar jag din blogg sjukt mycket åsa! Läser den varje dag höhö x)

2010-09-17 @ 16:37:19
URL: http://aliceavander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0