Röv skit

Idag har jag släppt politiken, eller nästan. Jag är glad att jag inte är en offentlig person, tänk om nån hade fått veta vad jag röstat, då hade jag nog blive lynchad.

Känns kul att höra hur korkade alla människor är som röstat SD. Lägg ner jävla apor, trodde det här va ett fritt land och att man fick rösta hur man ville? Funderar på att gå runt och kalla alla för idioter som rösta på soc eller vänstern kanske, alla andra verkar ju tycka att det är fritt fram att kalla oss idioter och rasister.

Jag läste nånstans att de va nån som skämdes över att vara svensk nu. Är det nånting jag skäms över så är det att det blir så här!

Har nån ens tänkt tanken på att man kanske röstade SD för att man håller med på alla punkter utom just den med invandringen. Är man rasist då också?

Ser att det börjar komma upp statusar på facebook som liknar "röstade du på SD kan du ta bort dig själv från min vänlista". Det är ju helt sjukt! Jag borde ta bort alla som inte röstade som mig.. För ni måste ju vara knäppa?
Trodde inte att en sån sak som hur man röstade ska ha sån jävla betydelse för vänskapen..?

Hör ni själv hur det låter..?
Det är då fan inte SD:s fel att det blev såhär, det är resten av svenska folket. Vad är det för jävla demokrati när resten av regeringen inte ens har tänkt samarbeta med SD?!

Nu är det som det är och varför inte arbeta tillsammans och göra det bästa av det? Näe då ska det flännas. Jävla Sverige!!

Nu skiter jag i det här och låter hysterin lägga sig så man slipp gå runt och va jävla förbannad hela tiden. Tur att jag inte är ensam som känner så här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0