Shame on me...

Jag lyssnar på... JULMUSIK! Ja det är sant. Kan inte hjälpa det. Men nu kanske det dröjer nån månad innan bjällerklang kommer fram igen.

Få se vad jag har jag gjort idag.. Grävt dike... Sen..? Kommer inte ihåg. Kanske inte alls har gjort nått mer. Eller jo efter skolan for jag till stan, hämta upp Bella och vi tog en dejt på Nordanå museét och kikade på utställningen Framtidstro. Såg på en film att Skellefte va Sveriges, eller om det var norrlands mest bevarade 50 tals stad..

Då kan man ju börja fundera men det är faktiskt sant. Alla äckliga fula tegelhus är ju från 50talets era då Skellefte skulle byta ut sina gamla (otroligt fina) trähus och bli en modern industristad.. Suck.. Tänk om gamla stadshuset i trä hade funnes kvar..?

Aja sen om på Obs och köpte frukt till imorrn. Rejsa i rödljusen haahuahauha.

Sen har jag även öppnat en Slots, sitter och njuuuuter. Gött mos.
Nu ska jag snart packa för imorrn. Låter som om vi ska bort länge haha. Men kudde, korsord, mp3, kamera och.. frukt måste med iallafall.


Och vad sägs om Red Hot Festival i Lycksele till helgen? Tycker det låter som en bra idé!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0