Ska bara ta en power nap

som sluta me att jag sov två timmar. Great! Men å andra sidan är det ju helg imorrn klockan 3 :)
Har kört traktor heeela dan idag eftersom en ordinarie traktorförare körde truck idag åt justerverket. Ha vare och böka på med omöjliga stockar, sen skicka Jonas mig att hämta ett lass bland en massa dynga.

Höll även på att fara på skalle. Hämtade en full grip och skulle köra till sågen och eftersom man måste köra med lasten så högt för att se, så ska man inte pallnita när man tappar stockar när man kör.. Men det är ju första reaktion att göra det.. Va gode spännande där ett tag!

Men annars har det gått bara bra.

Som sagt är jag så nöjd över min praktik för att jag fått göra så mycket olika saker. Köra paket, bingar, konstiga grunkor, timmer, städa i timmerfacken, köra spån osv. Mycket varierande :)

Blir väl dusch snart och sängen. Igår sov jag 22:30, det va skönt!


Trevligaste jag kört på Skogsägarna i Kåge :)


Hihi ser så lustigt ut när dom lasta spån, kan inte riktigt förklara men :P


Mitt första 5 staplade paket!! :)


"ute bland mossan, dyngan och löven" :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0