Skitjobbigt

Aaa idag har jag bara gjort skitjobbiga saker. Eller, inte hela dan. Jag och Sarah är i Ostvik och gör en grund för ett garage. Det är faktiskt kul att göra jobb på hemmaplan, så om många många år då kan jag åka förbi och tänka att den grunden har jag faktiskt gjort ;) hähä!

Men skitdagen började när jag va och tanka efter skolan. Ska hem och kör genom Kåge och när man svänger ut från Ica så gäller ju högerregeln där. Kommer i godan ro, bilarna stod ju och vänta MEN NÄE! DÅ SVÄNG DE UT EN SKITKÄRRING MITT FRAMFÖR NOSEN PÅ MIG!! Fick satan pallnita.

Jag trodde mitt huvud skulle sprängas, ja va så arg att jag inte fick fram ett enda ord.

Nåja jag for hem och andades. Har städat bilen, eller städat och städat, plockat ur lite tomma oljeflaskor. Satt i kupé värmarn, lyckats få ut en liter olja ur fatet som är jäävligt tomt, plockat ihop de sista knubben i traktorsläpen och tömt bilen på vatten.

Håller på att fylla på glykol men det går saaakta, tar lång tid att rinna undan.

Sen blev middan jättesen, skulle göra en räksallad och tinade räkor i ett durkslag. Brukar igentligen inte ha några problem me att katterna äter det som tinas men NO FAN SITT KATTJÄVELN OCH ÄT UR MINA RÄKOR NÄR JA KOM IN!!

Då kicka ja han i röven. Haha ja, de gjorde jag. De kändes bra, hoppas bara ja int ha kattbajs på socken.

Men salladen va go iaf, blir nog att göra en till ikväll som jag kan ha imorrn.
Äe nu ska jag göra klart bilrackarn, har kuta runt hela gården och leta en jävla ficklampa utan resultat. Fick tillslut slita me mig min fönsterlampa ut..

Sen måste jag göra det jobbigaste av allt: duscha. Blää!

Kommentarer
Postat av: Carro, Barrsos.

Hahahahahhahha!!! :D



2010-09-28 @ 10:22:45
URL: http://barrsos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0