Snyggt upplägg

Ska ju vara i Kåge resten av veckan på Skogsägarna och där kör ju pappa truck så jag frågade "Hur ska vi göra med lunchen imorrn, ska jag ta med mig matlåda eller vill du bjuda mig på resturangen?" ;)

Hähä han skull bjuda iallafall :P

Idag har jag sutte i traktorn och myst i regnet. Staplade för första gången 5 paket på varann, wohooo, jag är nöjd. Jag har alltid så problem att få ur gafflarna ur paketet, det fastnar överallt och har sig, sen blir jag livrädd så fort ett paket råkar svaja lite.

Nu tror jag inte att det skulle tippa, för jag har sett när Magnus staplar så gungar de rejält ibland.

Men de ska läres, annars går de ju aldrig. Men han skrev på mitt praktik papper idag att jag iaf hade utvecklats och det känner jag me, även om ja int är nå proffs ;)

Nu ska jag.. tvätta tror jag. Börjar va ont om klea nu!

Kommentarer
Postat av: Elina

I Pajala :)

2010-09-21 @ 21:10:57
URL: http://blow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0