Typ

Om man orkar göra kladdkaka, då är man nog frisk att fara på praktik. Så resonerar jag idag så därför ska jag dit imorrn även om jag inte är helt 100 :)

Hälsa på klassen idag en stund, det va trevligt.

Nu blir det att invänta Idol då jag tror det är från Lule ikväll. Får väl se om det syns nån kändis.

Förövrigt måste jag säga att det var trevligt att gå på toa på Biltema i Lule när dom spela musik därinne :) Perfekt trevligt när man måste lägga en kabel!


Dopet av lilla Cornelia i Lule i lördas :)


Lillgrisen :D


Grillar med maskinklassen


Badtunna!


Läraren Erling :D


Spelkväll hos Peji :)





HAHA Jonas och Robin dansar på pentagon :P


Max Drive in sent på natten :)

Kommentarer
Postat av: fia

wohoo! spelkväll gör vi om tycker jag :)

2010-09-15 @ 09:19:53
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0