Val vakan

Jo jag kommer nog se val vakan för jag vill se om mitt parti tog sig in till riksdagen. JA jag röstade på Sverigedemokraterna och är knappast ensam om det. Folk får väl tycka vad dom vill. Jag vill se en förändring i riksdagen och eftersom alla partier ändå lovar guld och gröna skogar så fort det blir val så skitsamma.

Och jag skiter i om dom ha ett nazi förflutet, jag är ingen nazist. Jag vill bara ha kontroll över invandringen och hjälpa dom som kommer hit. Ger ju inget att vi tar in massa folk utan att kunna hjälpa dom. Läste idag i expressen att om man rösta på SD så rösta man på hat, och att rösta man på dom så röstar man bort en guldgruva, typ dom som jobbar inom älderomsorgen osv.

Vafan? Klart vi borde kunna ge invandrarna bättre jobb än att jobba i på ålderdomshem. Det kommer alltid finnas unga folk som jobbar med det så det är ingen fara.

Sluta flänna och va så jävla rädd över att ett nytt parti kommer in, vilket det verkar som. Ser på valvakan nu och TV4 visar hur alla distrikt har röstat och ja, det verkar som att dom kommer in.

Kommer bli kul med lite omrörning i grytan!

Kommentarer
Postat av: Elina

Hahah det var då den jävla dummaste bortförklaringen att man "röstar bort" en guldgruva inom äldreomsorgen och blabla.. ALLA och då menar jag ALLA jag jobbat tillsammans med inom vården som inte varit svenska har ju knappt kunnat språket, har ingen utbildning och har tvingats dit av ams och vill ju absolut inte vara där vilket helt klart syns på arbetet dem utför. Nog finns det säkert invandrare som trivs och sköter sitt jobb skitbra inom det men jag har då inte träffat några.

2010-09-20 @ 11:19:27
URL: http://blow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0