Yeehaw

Har sutte på jotobe och hitta tusen bra country låtar!
Skulle vilja/ska fara till staterna nån dag och uppleva den här country/redneck/hillbilly kulturen. Av nån anledning är jag faschinerad över den. Vet inte varför men så är det.

Tänkte ge lite tips på vad jag hittat.

Hank Williams Jr - A Country Boy Can Survive Ja det säger väl sig självt
Lee Ann Womack - I Love A Man With 18 Wheels Trucker låt
Jason Aldean - Big Green Tractor Smörig kärleks låt
Rhett Akins - Driving My Life Away Trucker låt
Rhett Akins - Kiss my country ass Hehe redneck låt
Rodney Atkins - Friends With Tractors Världens bästa traktor låt! Haha!
And they'll grow your groceries, haul a load
Pull you out and fix the road
They're good at slowing speeders down
When they pass through from out of town

I'll live out in the country happily ever after
I got everything I need 'cause I got friends with tractors
Yee haw

Gary Allan - Highway Junkie
Trucker låt
Randy Travis - My greatest fear Smörig ballad


Är inte klar än. När jag väl börjat så vill jag ha ALLT! Tänkte att jag skulle fixa lite ny musik nu inför när vi ska till Aitik om jag inte orka lyssna på snillen som spekulerar på väg dit och hem :P
Återkommer väl om jag hittar nått mer fränt. Som sagt, allt finns på youtube.


Kommentarer
Postat av: Elina

Nä fyfan, tror de är min värsta hatöl :D



Ja asså han är skitbra finns många bra låtar men Mina favvisar är;

Cecil Brown

D ray white

Pills i took

Atlantic city

Wreck of old 97

2010-09-29 @ 21:11:28
URL: http://blow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0