Addiction

Jopp nu har ja fått ännu en till last, och den luktar inte så gott. Är beroende av creme fraiche me vitlök. Alltså sån man gör själv. De är ju sjuuuukt gott till ungefär va som helst! Snodde nyss ihop en dödligt go macka. De är ju så enkelt också, innan man sagt snipp snapp snorum hej baselorum så har man ju rört ihop geggan.

Oooh de är så gott. Sen sköljde ja ner me ett glas cola, vilket va mindre bra men what the hell, måst ju va nyttigare än att fara på Max och tröck i sig massa skräp där.. Eller...??

Är igentligen trött men måste se BB och kanske färga mina fula ägonbryn. Tur våfflan aldrig sviker, va på intervjun imorse en minut före utsatt tid. De gick håååårt efter efyra! Nu hör ja mina odjur till katter ropa. Funderar på att locka hit nån av dom å jävlas. På tal om bananer så har ja lyckas leta upp att gammkatten är född 97 så han har alltså vart me mig sen ja va 9 år!! Sötprutt.

Å Hasse fyller år på sönda. Nu står han å ropar, eller jamar jättemesigt kanske de het.
Föresten spana in den här bloggen: http://hanapee.blogg.se
Blondinbellans assistent och den roligaste bloggen ja läst på länge. Sjukt ful människa, vi skulle säkert passa bra ihop! Som kompisar då alltså.. :)


Kommentarer
Postat av: Mia

Jag Jonte harald sussie elin Robin Plogen blir de, sen sa jag till robin att han kund ta me sej ngn fler, så de kan du göra om du vill oxå isåfall :D!

2011-04-27 @ 23:34:32
URL: http://ahlqvistarns.blogg.se/
Postat av: Elina

Ja de är fan sviiingott ! Är ett stort måste som tillbehör till Tacos för mig :)



Elelr blanad med spenat å koka upp så har man en svinenkel å god pasta sås, eller det + massa kryddor + bacon så har man ännu en god pastasås :D

2011-04-28 @ 16:00:16
URL: http://blow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0