Bra bajs

I min argsinhet for ja till stan ikväll, köpte godis och mötte upp Robin på Kioskpiraten. Sen bestämde vi oss för att fara till Bella, vi tog varsin väg å de va försten dit :P Ja tog Skehamn leden och Robin genom stan. Adrenalinet igång när ja såg en bit före att de int alls va nån 940 på hennes parkering.

Men då såg ja i backspegeln, där kom han me ett jäävla breställ hahahaa! Så både ja och han kasta bilarna över både trottoarer och gräsmatta :) Ja tror ja hade sönder nånting, fick för mig att bilen börja låta skumt men kan va min inbillning också. De blev oavgjort iallafall :)

Vi såg Big Brother, jag å Bellan drog en repa på Krysset. Nu är ja lite mindre arg iallafall :) Borde ta en dusch och sova, imorrn ska ja upp och fara till Lule me nå grabbar från klassen på rekryteringsmässa inom gruvnäringen. Ska bli kul me ja + fyra grabbar i en trång Peugot :)

Å vilken jävla dimma de va ikväll! Fick gå ner på 60 ungefär, ja såg jävlart int ett skit på Spisen! Knappt vägen å deffinitivt int avfarten heller. Men ja fick mig hem iallafall :)

Citatet ikväll: "Men vi kom förbi en stund, vi ska ändå upp tidigt imorn å sova!". Tänk va kul de kan bli ibland när groder hoppar ur käften på en. Nämen en dusch och sängen va de ju! Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0