En tanke slog mig just

Ja ha väl vare lite olycklig de senaste åren över min "fina" tribal ja har på armen som ja gjorde när ja va 17. Ja ha fundera på va ja ska göra av den, de kanske går täcka över den eller göra nått annat åt den.. Men nu satt ja och studera den och kom fram till att den får stanna.

Den är inte så hemskt, eller ja förutom att den skulle behöva fyllas i big time, men inte på själva utformningen. Den går helt enkelt att leva med och är ju trots allt ett minne från min ungdom. Ja har ju ändå en arm på höger sida också som ja kan göra min full sleeve på :) Skulle förmodligen aldrig gjort samma motiv på samma ställe IDAG, men vafan gjort är gjort, då få de va så :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0