FAN VA KUL

att jag och Robin for till stan inatt för att fira AIK! Enda problemet va att dom landade halv 1, vi for till stan från Ostvik halv 2... Haha så vi blev lite sen ute. Vi va tillåme till Falmark och hoppade me bilen efter vägen, satan vilket dolt gupp. Vi båda lätta i stolarna. Men men, vi gav de ett försök iallafall :)

Jävla Robin ha hett jävla sand i min säng. Vi såg lite serier igår innan vi for och snäll som ja är måste ja ju låta gästen ta sängen och se då ja inte har nån soffa. Klart muppen ha vare och kört cross på dagen och int bytt sockar, de stank jävel när ja skulle sova å va FULLT i sand och helvete. Men int mycke å göra åt :P


Nu blir de en promenad i de härliga vår vädret :)


Kommentarer
Postat av: Elina

Haha jo men det är ju en sån genomskinlig lögn som hela sverige tänkt köra med så jag skulle nog ha svårt att hålla mig för skratt medans jag försökte med nåt sånt haha... Finns det ens fjäll här uppe :D ?

2011-04-17 @ 09:48:16
URL: http://blow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0