Hähähu

Har hittat en gammal dagbok som ja sitt och läs och oj oj oj, just nu känns de rätt skönt att va singel :) När man läser om alla problem och allt tjafs.. Men ja ha komme på att när ja allti prata om hur skönt de är att va singel å att alla karlar är knäpp osv osv och ja låt som världens feminist så är ju självklart inte läget så. Och de är ingen avundsjuka på andra par som gör att ja säger så heller.

No skulle de va trevligt att ha nån att mysa me på en fredakväll framför en film eller ha nån som frågar en hur man mår varje dag, men ja känner ändå att ja klarar mig rätt bra själv. Ja har fina kompisar och fin familj att umgås me, och skulle de rycka i mys tarmen så går de ordna på ett eller annat sätt :P

Men de är nog bra att ja är själv. När ja och Jacob gjorde slut då va ja alltså 21 och hade redan vart i ett förhållande ungefär 6½ år av mitt liv. Inte sammanhängande då men om man lägger ihop alla år från tre förhållanden.

Så de är nog på tiden att ja är själv och bara bryr mig om mig själv. Men klart man är glad för andras skull som hittar nån partner att leva med. De gör säkert ja en dag också men ja har ingen brådska just nu :)


Tur att ja har min halv sambo :)

Kommentarer
Postat av: Elina

Haha, Ja om de ändå fanns karlar som frågade en hur man mådde :D

2011-04-24 @ 18:33:25
URL: http://blow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0