Hupp hupp

Känns bra att ta tag i saker som man skjutit upp. Idag har ja iallafall städat bilen invändigt och nu får de va nog me snö och kallt för nu har ja flyttat tillbaka allt i skuffen som ja va tvungen ha i kupén hela vintern pga skuffen frös fast. Bensindunken å oljan å glykolen och resten av allt åkte bak idag och de är dammsugat och torkat överallt :) Känns skönt! Tog en tur genom byn också me både rutorna öppna, nu är de nära!

Sen har ja städat inne i huset, dammsugat och vaskat golven. Rensat undan en massa grejor och lagt allt mitt smink på ett ställe så man slipper flänga runt och leta. Sorterat, kastat och rensat disk.

Nu ska ja ta mig en välförtjänt paus och äta frukost/lunch/midda. Slog mig just att ja aldrig åt nått när ja steg upp imorse men de går nog ingen nöd på mig ;) Sen ska ja fortsätta rensa och tvätta och bara ta de lungt. Pappa har äntligen stängt av cirkulationen från pannan till våran del av huset så de betyder mindre eldning och mindre varmt härinne. Inte ok med över 26 grader inne ibland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0