I'm forever your's faithfully

Jaa ja har vänt dygnet därav flera och sena inlägg.

Men ja ville bara passa på att hylla min absolut bästa vän. Jag har många bra nära vänner, men ja har ändå en som är den bästa. Hon som aldrig dömmer. Jag vet att ja kan ringa till henne en kväll och säga "Hej du ja ha dragit i mig för mycke heroin, kan du hämta mig?" och hon skulle svara "Ja de kan ja, va gör vi åt de här sen då?". Hon skulle aldrig dömma mig utan hjälpa. Eller så skulle hon sitta där och äta heroin hon också haha!

Nämen skämt och sido, vi har då aldrig tagit en drog i hela våra liv men ni kanske förstå va ja menar. Hon har räddat mig ur situationer då säkert många hade gått iväg. Hon såg till att ja hamna på toxen en kväll istället för fyllecell. Vi har känt varandra nu hur länge som helst. Jag vet hur hon funkar, hon vet hur ja funkar. Ja kan avslöja mina mörkaste hemligheter och hon är tyst som en mus och som sagt, dömmer mig aldrig.

Alla borde ha en vän som ja har.


Har sutte och kolla igenom bilder och satan va vi ha vare med om grejor tillsammans. Bilder från alla möjliga stunder. Vi tar kort på varandras rövar när vi renoverar lägenheter, vi älskar björnfittor och att leka lappar på Statoil, äta räkost till korv.

Jag älskar dig Bella, I'm forever your's faithfully :)



A good friend will come bail you out of jail
But a true friend will be sittin next to you saying.. "DAMN WE FUCKED UP!"










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0