Intressant

Blev tal om vad min mammas farmor och farfar hette, men de kom ja ihåg, men mormor och morfar vet jag inte så fick sätta mig och släktforska lite :) Är ju på ett sätt enkelt, MIN mormor och morfar är båda från Finnträsk. Morfar hette Lindström men däremot så hette min mormor Sundqvist och de finns två släkten med Sundqvist där uppe.. Så man vet int riktigt vem man är släkt me, även om alla på nått sätt säkert är släkt me varann :P

Men en liten rolig grej, om ja får en dotter en dag så ska hon få ett mellan namn efter min mormor.

Halvina

Placering på namntoppen 2010: Inte i topp 100
Antal kvinnor med namnet i Sverige: 1
Antal män med namnet i Sverige: 0

Så den där enda kvinnan är min mormor :)


Kommentarer
Postat av: Barrso

De tycker jag absolut:)

Du får ta me dig frun å!

2011-04-28 @ 16:50:09
URL: http://barrsos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0