I've got friends with tractors

Blev så att ja larva Deeren till Skråm, eller förlåt de heter ju faktiskt Orrliden kom ja på när ja väl va där. Va inge kul alls eftersom den int ha nå lastarmsfjädring så man hoppar och skuttar över minsta lilla gupp.. Men efter några om och men och svordomar så fick ja mig dit iallafall :) Satt i traktorn och vänta på Robin som skulle hämta mig, då kom de en Lindgrens bil och han som steg ur titta skumt på mig. Han undra no vafan ja satt där för :)

Men Robin kom. Pappa jobbar eftermidda så därför kunde inte han hämta mig. Vi for till Klutmark och kasta sten på isflak i älven. For på Willys, sen in på Frostkåge Kiosken och köpte glass. Sen ut till havet för att titta på olika jobb som vi gjorde under skoltiden på maskinförare sen heeeeeem. Blev melon och Desperate.

Ska bli skönt att sova, bara hoppas ja somnar iaf :) Nä fyfan sängen nu, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0