Jag ger upp

Förra året när ja köpte min rutiga skjorta så köpte jag ett skärp till de och är spårlöst borta. Ja vet att ja har sett de men vet fan inte vars och nu har ja vänt upp och ner på de mesta jag äger. Kommer förmodligen dyka upp på nått konstigt ställe.. Men ja har ett back up skärp, fast de andra va mycke skönare... AJA vad göra!

Just nu längtar jag efter en dusch. Ja minns faktiskt inte senast ja tog en så de kanske är på tiden. Hade tänkt göra de i förrgår och igår men de blev som aldrig av. Luktar inte godis om man så säg :)

Längtar tills Linda kommer och vi kan styra kosan mot världens bästa Karlssons i Fällfors. Där är man alltid välkommen och de är så trevligt :) Då blir de grilla sen gå upp till Mia och spendera resten av kvällen där, de kommer nog bli kanon! Kan inte tänka mig annat!

Nä kanske dags att ta den där duschen. Synd bara att tiden ska gå så segt och synd att Barro inte kunde följa men vi får styra upp de där sen :) Ha en bra valborgs nu! Puss!


Valborgs 09 i Burträsk. De va tider de :)















Har inget minne av att Ika va me på festen men hon fanns på bild iaf :) Borde kanske
va från dagen efter :P






Vill bara påpeka att vi körde int full, vi satt i bilen och sprätta en kall medans
vi vänta på folket från Malå :P








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0