Jalla jalla

Gick finemang å köra hem. Varför körde ja int efyra när ja skulle lämna traktorn också? Mycke finare och int så mycke gömda smågupp. Mega kö baki mig inne i stan men vafan.. In på bolage å handla sig nå öle sen hem. Å sen har de int hänt många knop. Freda bruka ju vara festkväll men de blir ju de imorrn.

Lutar nog åt Fällfors fastän vi inte helt bestämt oss, jag och Bellan bu men de brukar lösa sig i sista stund. Å va händer ikväll då? Ska man idas fara till stan eller sitta hemm och läsa EN BOK? Ja ni läste rätt, en bok.

Föresten så måste ja nog köpa spotify skiten nu, men den för 49kr. Tycker de är löjligt att folk ska protestera på fejsbook om att dom tar bort gratistjänsten. Klart man vill tjäna pengar på en populär produkt, skulle då ja också vilja göra. 49kr är int så mycke i månaden ändå, inte ens för mig som är arbetslös. De slog mig att ja rent int ids sitta och gå igenom min största lista me låtar för att få dom på datorn. För drygt.


Ha ha haa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0