Ja orkade int färga min ögonbryn. Dom får se ut som när man vaknar upp i en fontän i Danmark efter en vild midsommar. Om de nu skulle hända dvs. Är sjukt trött hela tin och ändå har ja ju börja röra på mig.

Idag va ja ute och gick me en hund, de va trevligt för omväxlingens skull. När ja gick där slog de mig att ja inte ens vet va hunden heter. Sally eller Wilma? När hunden stog och nosa för länge så sa jag "Öh hund, kom!". Sen hade ja ju ingen bajspåse me mig heller så va skulle ja ta mig till om hunden ville baja? Som tur va så blev de lite bajs på mark som ja då int ha den blekaste om vem som äg den.

Va skulla ja kunna skylla på annars? Att ja hitta hunden? Att ja inte är van hundägare?


Nu har ja iallafall hämtat en plackers på toan. När ja har tråkigt brukar ja rensa tänderna, eller bara sätta den mellan två tänder och känna mig snygg. Känns lite som att man är på en dejt och har ett helt stort spenatblad fladdrandes bland gaddarna. Inte för att de hänt mig men nån i hela världen borde ju råkat ut för de..

Äh, skit ner er och frys fast.

Kommentarer
Postat av: Mia

hahahahaha! du är fan skönast i världen ååsa :,)!

2011-04-28 @ 10:40:37
URL: http://ahlqvistarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0