Om man är posetiv som fan så går allting bra

Poppar Magnus Uggla. Har redan pratat me min kusin om att låna en soffa inför PDOL där han ska spela så ska kanske dit då. Hon bor ju fan i centrum, gatan ovanför Big Boy eller va fan de nu het.. Fakk han är grym!

Vart ute på promenad idag å de va rätt skönt trots att de blåse. De gjorde int så mycke. Nu ska ja steka mig nå potatbullar för de får man äta SMÖÖÖR till. Bella skrev igår åt mig efter våran msn konversation att hon bara drivit me mig hela tiden men ja undrar jag... ;) Hähä.

Får väl se om man våga se hockeyn ikväll! Eller så gör ja som vanligt, ser period ett och två sen går man och gör nåt annat så man slipper hjärtattack. Men hoppas såklart dom tar hem de ikväll! Funderar på om man ska dricka nån bärs imorrn när de kanske blir grillat.. Aja tiden får väl utvisa.

Mat ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0