På tal om bananer

På tal om begravningar så har ja kommit på vilka låtar som ska spelas på min begravning. Visst de kanske låter hårt men ja funderar på döden varje dag och den kan komma när som helst så ja vill iallafall ha mina låtar klara. Ja har tre låtar som ska spelas och ja börjar väl med nummer 1.


1. Det här är MIN låt och dom som känner mig dom vet att de är så. Den ska spelas

först för att den är min :)

 

 

2. Bara för att ja har så blå blå ögon :)

 

 

3. För att lätta upp stämingen :) Ja vill int att alla ska va klädd i svart när ja dör, helst 50tal och prickar,

åka jänkare till kyrkan me rock n roll i högtalarna! Kanske en liten cruising till min

ära om ja nu bli så gammal :P

Nej de ska va färg, och sen kanske man kan le åt den här låten :)

 

 

PS. GRATTIS ALICE! :)


Kommentarer
Postat av: Alice

Jag tackar och bockar så mycket!! =)

Om du nu inte menade någon annan Alice, men jag tog då åt mig.. he he : ]

2011-04-11 @ 12:47:20
URL: http://aliceavander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0