Shit pommesfrites

Va just ut och tog en cigg och de va helt knäpptyst ute. Inte en bil nånstans och de brukar då aldrig va tyst en hel cigg iallafall. Inte för att ja brukar störas av trafiken för att ja är så van men ibland är de kul när de är tyst :) Längtar tills sommarn är här och man kan åka upp till Finnträsk som är min barndoms sommar :)


Har upptäckt en grej och nu kan ja igentligen inte uttala mig om de eftersom ja inte har barn, men man kanske blir så.. När vänner får barn så kommenteras de hejvilt på bilder om hur söta och gulliga dom är, gärna med minst 4 hjärtan och kommentarer som "jaa hon är så söt, och din gullegubbe också <3 <3 <3".
Men va vet jag, en da kanske de blir så för mig också :P

Har avnjutit en kall Norrlands och kommer nog sova om en stund. Har vart skit trött och slut hela dan men de är rätt skönt me en hemma kväll en helg med Så ska det låta :) Godnatt folket!


Kommentarer
Postat av: Elina

Hahah jaha.. Trodde alla använde det uttrycket men det kanske är något Norrbottniskt då :D ?

2011-04-09 @ 18:40:33
URL: http://blow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0