Ta och klipp dig din långhårte djavoul

Fan va mitt hår växer som ogräs. Klippte mig dan innan nyårs och nu är de långt igen. Blir en omgång innan sommarn, då ska ja köra på lugg IGEN... De har ju int gått så bra för mig precis, men ja får väl ge de ett till försök. De är så jävla snyggt me lugg så de måste gå!


Nu ska ja packa sen dra mig mot stan. Blev jävla rassan när ja steg upp och såg snön.. FÖRBANNAT. Pappa gled förbi avfarten mot efyra när han skulle och handla idag, tydligen snorhalt ute. Tur att våfflan int gå så överdrivet fort då ;P Såg en ny grupp på fejsbook igår, typ bojkotta dom som kör 70 på Skelleftehamns leden.. Så jävla töntigt, lägg ner. Då måste man ju skapa grupper om alla vägar i vårat avlånga land.

Ja kommer fortsätta ligga på mina stadiga 80. Nä packa va de ju! Puss!

Eddie Meduza - Ta och klipp dig


Kommentarer
Postat av: Mia

oj de har jag då inte hört faktiskt, men oftast så äter dom ju inte upp råtterna utan leker med dom och dödar dom :P! (som tur är)

jag jobbar onsda torsdag i veckan, jag kanske kommer förbi ngn av dagarna om du är hemma så kan vi ta tag i hasse?!? :)

2011-04-03 @ 12:49:17
URL: http://ahlqvistarns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0