Vilket jävla skämt

Rekryteringsmässa inom gruvnäringen?? Man kunde typ prata 5 sekunder me folket sen sa dom ändå som vanligt "Sök via hemsidan". Totalt onödig resa, eller de va ju kul att åka upp med grabbarna och komma ut lite men själva rekryteringssaken sög ju.

Nåja ja ville döda Robin imorse. Dom ringde och skoja att dom va på väg så ja hann int göra allt ja hade tänkt på morronen. Men de va en trevlig resa upp. Väl framme i Lule kom vi alla fram till att Kulturens Hus låg till vänster, men så skulle vi söka upp Arbetsförmedlingen mitt i allt..

Efter gruvskiten så mötte vi upp Linda med lilla Cornelia och vi drog på kina resturang och käka buffe :) Va snällt av min vänner att stå och vänta på min andra vän så länge, de uppskattas! Va skönt att vi hann träffas iallafall, blir ju int allt för ofta längre :(

Vi sa hejdå och vi andra styrde kosan hemåt. Då fick ja världens känsla av att vi fortfarande gick skola. Jonas säger som vanligt åt Koch att hålla käft ungefär tre gånger i minuten :) Sen när vi va i Byske så sa Koch "Åh ja är redan less på Byske", vilket Robin uppfattade som "Åh ja är redan lesbisk" =)

Sen väl hemma så for vi förbi bönhuset och Erling med sin nya grupp. Lyckost dom!
Nämen de har väl vart en rolig dag förutom den där gruv grejen. Saknar min klass helt klart, älskar alla rappa kommentarer som flyger ut :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0