12 augusti

Jag minns den dagen som om den vore igår. Har inte tänkt ta allt för en del saker vill ja bara glömma, man gör dåliga beslut ibland så är de bara. Hade vart på fest i Gummark och ja, jag kom till stan tillslut efter många om och men. Sov hos Stina på Atorp med Dennis. På morron den 12:e vaknade jag och hade massa missade samtal på mobilen.

Ringde upp de som ringt och dom ville bara höra så jag va i livet eftersom det va en bil som krockat i Lappvattnet med dödlig utgång och beskrivningen av folket i bilen passade väl rätt bra in på att jag som sagt skulle till stan kvällen innan.

Jag kommer aldrig glömma Dennis uttryck/min när han fick veta vilka de va som gått bort. Fast ja skulle gärna glömma, de vill jag aldrig se igen. Han kände båda väldigt bra.

De är konstigt hur folk kan ryckas ifrån så fort. Josse som jag träffade på PDOL och redde ut lite saker som ja hade på hjärtat och vi bestämde att hon skulle komma på en fest som jag visste av i Augusti. Ska int prata om henne som att ja kände henne, de gjorde ja inte, men de va skönt att jag hann reda ut det.

Såg minnesnotisen i tidningen idag.
Den 12:e gifte sig även min kusin så de blev en dag av sorg och glädje.



Blir en lugn dag, inget partaj. Är ju bröllop imorrn så bara hoppas de är fint väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0