Amy Winehouse Tribute

Fäss har mestadels glott på dumburken hela kvällen och lär väl fortsätta göra de.
Tänkte dela med mig av ett klipp från den där MTV galan häromkvällen när Bruno Mars gjorde en cover på Amy Winehouse låt Valerie. Eller jag hänger inte riktigt med på om hon gjort en cover på den före.. Men hur som helst så fastnade jag för den.

Kan ju tillägga att jag är väl inte största fanet av Amy, har väl lyssnat på nån låt sådär, men hon hade då verkligen en mäktig röst!

..........................................
Jahaaa då upptäckte jag just att klippet som jag haft uppe på min webläsare i nån dag nu inte fungerar längre för att det är borttaget pga upphovsrättskit...
Så då får det duga med någon som filmar sin tv tills vidare tyvärr. Men de svänger iallafall =)


 

Sen kan man ju undra varför Katy Perry sitter med en stor gul fyrkant på hjärnkontoret...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0