Det går undan

Efter ett visst påpekande att min finger mustasch ser ut som ett par solglasögon så har ja bestämt att de måste vi åtgärda. Därför har ja skrive åt Johanna och frågat om hon är sugen på att skissa upp mitt senaste projekt så kan vi kanske ta de så fort som möjligt + fixa muschen. Den ska bli lite större och tydligare hade ja tänkt.

Dock har den "gått sönder i mitten" utan att den läkt klart :P Ska bli spännande att se hur mycke som är kvar när den läkt klart haha.

Hoppas den läker fort så ja kan göra nästa projekt. Då blir de min 4:e tatuering för i år isåfall. Tänka sig att jag gjorde en för 5 år sen, och nu sen i februari har ja gjort iallafall 3 till. Men de är klart, är ju skillnad på att boka i studio än me nån man känn. Men ja är skita nöjd me alla tatueringar hittils och kommer fortsätta så länge Johanna känner att hon vill ta på sig mina projekt =)


Min första ifylld i photoshop. Int riktigt så fin idag höhö

Kommentarer
Postat av: Johannnnnnaa

Låter bra att du är nöjd hitils! :D Och självklart ska vi kirra muschen! Spännande att den har typ gått sönder i mitten? Hmm. Blir intressant! :P

2011-08-16 @ 19:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0