Får spunk

Har blive kallad till sånt där cell prov. Vill inte att nån ska va och gräva mig i fjosan! Fast måste lix ringa och boka om tiden, är precis dagen innan ja får igen körkortet sååå to bad!

Sen måste ja ringa Skattekontoret och kolla om ja är skriven på adressen här i Ostvik. Tycker ja borde va de eftersom ja aldrig gjort adressändring men har för mig att min bror påpekade att ja inte va de för ett tag sen.. Kan ju va bra då pappa skaffat drulle försäkring så ja ingår i den :P Eller ja mina saker iallafall :P

Imorrn ska det skruvas bil. Eller Robin ska skruva i min bil och jag ska rubba hans. Lika bra för att jag når ändå int upp och skruva när den står på bil lyften så att han ska nå haha.

Men men nu ska ja ut i fin vädret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0