Ha ha

150 pesetas fick ja betala för korten och fick en dubbelhaka på köpet. Najs. Fast ja orkade int ens kolla på bilderna, sa att de blir nog säkert bra. Men körkort + passkort blir man alltid fulast på hur som helst. Går ju alltid beställa ett nytt om de skulle krisa ;) Nu är de då postat iallafall, ska bara betala strax.

Gick som dåligt att städa men lite fick jag gjort. Hittade en rolig låda under sängen full i verktyg :) Ikväll ska jag ut i garaget och plocka på mig lite godispåsar med muttrar osv som är bra att ha i bilen. Ska även röja en hylla som jag ska ha till mina delar. Börjar ha plockat på mig lite iallafall :)

Nu fick jag sms av Robin att vi ska se film hos Peji så tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0