It's karma bitch

Säger då bara de.

Det slog de mig idag att de kanske inte är så konstigt att folk går och bli gravida och gifter sig för vi är inte så unga längre. Visserligen inte pensionärer men jag tror att min hjärna lever kvar i 18års åldern. Eftersom jag är kvar där så blir ja alltid lika chockad när man få veta att nån är gravid, fast de är ju inte så konstigt igentligen.

Sen prata jag och Mariia idag om att man skulle ha hitta sig en karl som va allt. Både byggare och bilmekaniker, svetsare och miljonär. Kanske hockeyspelare också? Lycka till för mig säger ja bara ;)

Men ja hoppas på att få ett jobb i en gruva och sen kanske flytta söderöver ett tag. Jag älskar Skellefte och kommer köpa hus i kommun nångång, men skulle va kul att få se nåt annat ett tag.
Får väl se vart de bär av, ja har inte bråttom än så länge :)

Nu blir de att koka ihop nån midda sen hitta ja en flaska me rubbing här inne så får se om ja ska rubba upp orangea faran lite =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0