Jag va inte värst

Vaknade halv 8 av ett sms och kunde fan inte somna om. Visserligen vill ja int sova bort hela dagen men till kl 9 borde man väl ändå få.. Så ja steg upp och la mig i soffan och halvslumra ett tag. Sen skulle pappa på kiosken så passade på att köpa en baguett, yummie.

Där träffade ja på min gamla klasskompis Erik som ja gick BF med sista året och nu går han samma maskinförarutbildning som ja gick. Han sa "Häh ja hörde att du int har nå körkort längre.."

Nää sa jag.... Men så sa han "De har inte jag heller". Han hade lyckats me att köra 186 på 30 väg hahahahaa! Så ja va då int värst iallafall :P

I helgen blir de iallafall en road trip och käka suring på sönda. Bra grejor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0